ДНЗ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"

«Обери професію по душі і жодного дня у житті не будеш «працювати»,

а будеш радіти життю»

Розклад уроків

1. У гуманістичному суспільстві виховання може бути тільки гуманістичним. Головний принцип такого виховання – налаштувати дитину до виховного процесу, зробити його добровільним помічником в своєму ж вихованні.

2. Спілкування - суть життя людей. Головний метод гуманістичного виховання - дати дитині радість спілкування з нами: радість сумісного пізнання, сумісної праці, гри, відпочинку.
3. Звичайне повсякденне життя і характер взаємин дорослих - це середовище, в якому формується особа людини майбутнього. Тому дуже важливо, щоб наше повсякденне життя, наше спілкування один з одним якомога більше відповідали тому ідеалу, який ми прагнемо вселити в дитину.
4. Віра людини в людей, у власні життєві позиції - це першооснова для повноцінного спілкування між людьми і піднесення особистості. Тому ми зобов'язані розвивати і берегти в дитині віру в нас, в своїх вихователів, віру в своїх товаришів, віру в людей, віру в самого себе.
5. Сучасне цивілізоване суспільство - це суспільство соціальної справедливості. Наш виховний процес повинен бути пронизаний пошаною до кожної дитини, повинен формувати у нього відчуття турботи про товаришів, близьких, про людей взагалі.
6. Людина може проявляти і розвивати в собі всі свої здібності і бути щасливим тільки в такому суспільстві, де він відчуває себе потрібним де його штучно не прославляють і не принижують. Так дитина повинна себе відчувати в суспільстві, в якому вона живе.
7. Дитина - імпульсивна істота, їй важко зрозуміти нас. Це ми, вихователі, зобов'язані розуміти дитину.
8. Виховання - тривалий процес, і тому ми повинні проявляти проникливість, послідовність і терпіння у всіх конкретних випадках вирішення виховних завдань.
9. Вихователями повинні керувати чуйність, доброта душі, любов, ніжність, безпосередність, постійна готовність прийти на допомогу, відчуття співпереживання. Все це повинно поєднуватися з вимогливістю до самого себе і до дитини, з відчуттям відповідальності перед підростаючим поколінням, з турботою про майбутнє Батьківщини.
10. Необхідно рішуче відмовитися від тих методів, що суперечать гуманістичному вихованню і що пригнічують особистість дитини авторитарності, категоричності і таких форм їх прояву, як крик, лайка, насмішка, грубість, загроза, примушення
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…