ДНЗ "ЗАПОРІЗЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ"
"МОТОРБУДІВНИК"
відділення
(раніше ДНЗ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ»)
Заява на вступ до училища
тел: 066-875-04-02, 096-735-70-50
Дистанційне навчання
Головна
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗМІСТУ
КЕРІВНИЙ СКЛАД ВІДДІЛЕННЯ
ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
ВАКАНСІЇ
ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
ЗНАЙОМТЕСЬ - ЦЕ НАШІ ПРОФЕСІЇ
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ
ЕЛЕКТРОННА ЗАЯВКА НА ВСТУП
ПРАВИЛА ВСТУПУ
НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
ПЛАТФОРМИ ТА СЕРВІСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ДУАЛЬНА ОСВІТА
НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЛЬТИПРЕДМЕТНИЙ ТЕСТ
Виховна робота
ВИХОВНА РОБОТА
ПРАВОВА ОСВІТА
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ТА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
САМОВРЯДУВАННЯ
Методична робота
ПЛАН РОБОТИ ТА ЄДИНИЙ ПЛАН
ПЕДАГОГІЧНА РАДА
МЕТОДИЧНА РАДА
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
АТЕСТАЦІЯ ТА КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ШКОЛА МОЛОДОГО ВИКЛАДАЧА / МАЙСТРА
МЕТОДИЧНІ КОМІСІЇ
ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ
ПОЛОЖЕННЯ
Контакти
Main Menu
Звіт роботи ради самоврядування ліцею за 2021-2022 навчальний рік
Головна
>
Виховна робота
>
САМОВРЯДУВАННЯ
>
Звіт роботи ради самоврядування ліцею за 2021-2022 навчальний рік
Звіт роботи ради самоврядування ліцею за 2021-2022 навчальний рік
нояб 03, 2022
/index.php/vikhovna-robota/samovryaduvannya/2357-zvit-robota-21-22-rik
Головна
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗМІСТУ
КЕРІВНИЙ СКЛАД ВІДДІЛЕННЯ
ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
ВАКАНСІЇ
ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
ЗНАЙОМТЕСЬ - ЦЕ НАШІ ПРОФЕСІЇ
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ
ЕЛЕКТРОННА ЗАЯВКА НА ВСТУП
ПРАВИЛА ВСТУПУ
НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
ПЛАТФОРМИ ТА СЕРВІСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ДУАЛЬНА ОСВІТА
НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЛЬТИПРЕДМЕТНИЙ ТЕСТ
Виховна робота
ВИХОВНА РОБОТА
ПРАВОВА ОСВІТА
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ТА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
САМОВРЯДУВАННЯ
Методична робота
ПЛАН РОБОТИ ТА ЄДИНИЙ ПЛАН
ПЕДАГОГІЧНА РАДА
МЕТОДИЧНА РАДА
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
АТЕСТАЦІЯ ТА КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ШКОЛА МОЛОДОГО ВИКЛАДАЧА / МАЙСТРА
МЕТОДИЧНІ КОМІСІЇ
ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ
ПОЛОЖЕННЯ
Контакти
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used.
More details…