ДНЗ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"

«Обери професію по душі і жодного дня у житті не будеш «працювати»,

а будеш радіти життю»

Шановні батьки та здобувачі освіти

  • Mar 23, 2023

З метою покращення надання освітніх послуг та умов навчання в нашому закладі освіти просимо прийняти участь в опитуванні

Анкета для батьків        "Імідж навчального закладу

 

  1. Як Ви оцінюєте атмосферу, що панує у навчальному закладі?

            А) комфортна ; Б) звичайна; В) казенна

  1. Який, на вашу думку, рівень викладання?

            А) високий; Б) добрий; В) середній; Г) низький

  1. Ставлення викладачів до дітей:

            А) доброзичливе; Б) байдуже; В) вимогливе

  1. Де б ви хотіли навчати свою дитину?

            А) у державному закладі освіти; Б) у державному закладі освіти з платними додатковими заняттями; В) у приватному закладі освіти; Г) вдома

  1. Який режим роботи закладу освіти вас більше влаштовує?

            А) 8.00 - 14.00; Б) 8.30 – 14.30; Г) 9.00 – 15.00; Д) інший (вказати)

6. Чи вважаєте Ви важливим, щоб Ваша дитина знала кілька іноземних мов?

            А) так, обов’язково; Б) бажано; В) не вважаю важливим; Г) не замислювався

  1. Ми, батьки, хочемо, щоб наша дитина, відвідуючи заклад освіти: (цифрами розставте пріоритети)

            А) була у безпеці; Б) отримувала хороші знання; В) розвивалася як особистість; Г) була здоровою, фізично підготовленою; Д) виховувала характер; Є) навчилася спілкуванню, була комунікабельною; Ж) навчилася нестандартно мислити; З) вільно працювати з комп’ютером; К) набула гарних манер; Л) була ерудованою; М) уміла організувати своє життя; Н) оволоділа основами ділових стосунків; О) володіла різними мовами

  1. Якна  на Вашу, думку  чи потрібно покращити умови перебування дітей у нашому закладі освіти  відповідно до сучасності?
  2. Чи є у Вас конкретні пропозиції та побажання до адміністрації ліцею?

 

Дякуємо за участь у анкетуванні!

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…