ДНЗ "ЗАПОРІЗЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ"
"МОТОРБУДІВНИК"
відділення
(раніше ДНЗ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ»)
Заява на вступ до училища
тел: 066-875-04-02, 096-735-70-50
Дистанційне навчання
Головна
Відділення
НОРМАТИВНА БАЗА
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗМІСТУ
КЕРІВНИЙ СКЛАД ВІДДІЛЕННЯ
ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
ВАКАНСІЇ
ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
Новини
НОВИНИ ЛІЦЕЮ
Абітурієнту
ЗНАЙОМТЕСЬ - ЦЕ НАШІ ПРОФЕСІЇ
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ
ЕЛЕКТРОННА ЗАЯВКА НА ВСТУП
ПРАВИЛА ВСТУПУ
Освітній процес
НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
ПЛАТФОРМИ ТА СЕРВІСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ДУАЛЬНА ОСВІТА
НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЛЬТИПРЕДМЕТНИЙ ТЕСТ
Виховна робота
ВИХОВНА РОБОТА
ПРАВОВА ОСВІТА
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ТА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
САМОВРЯДУВАННЯ
Методична робота
ПЛАН РОБОТИ ТА ЄДИНИЙ ПЛАН
ПЕДАГОГІЧНА РАДА
МЕТОДИЧНА РАДА
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
АТЕСТАЦІЯ ТА КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ШКОЛА МОЛОДОГО ВИКЛАДАЧА / МАЙСТРА
МЕТОДИЧНІ КОМІСІЇ
ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ
ПОЛОЖЕННЯ
Контакти
Main Menu
Підсумки профорієнтаційної роботи 2022-2023
Головна
>
Виховна робота
>
ВИХОВНА РОБОТА
>
Підсумки профорієнтаційної роботи 2022-2023
Підсумки профорієнтаційної роботи 2022-2023
Mar 03, 2023
/index.php/en/vikhovna-robota/vikhovna-robota1/2475-pidsumki-proforientatsijnoji-roboti-2022-2023
Головна
Відділення
НОРМАТИВНА БАЗА
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗМІСТУ
КЕРІВНИЙ СКЛАД ВІДДІЛЕННЯ
ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
ВАКАНСІЇ
ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
Новини
НОВИНИ ЛІЦЕЮ
Абітурієнту
ЗНАЙОМТЕСЬ - ЦЕ НАШІ ПРОФЕСІЇ
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ
ЕЛЕКТРОННА ЗАЯВКА НА ВСТУП
ПРАВИЛА ВСТУПУ
Освітній процес
НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
ПЛАТФОРМИ ТА СЕРВІСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ДУАЛЬНА ОСВІТА
НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЛЬТИПРЕДМЕТНИЙ ТЕСТ
Виховна робота
ВИХОВНА РОБОТА
ПРАВОВА ОСВІТА
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ТА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
САМОВРЯДУВАННЯ
Методична робота
ПЛАН РОБОТИ ТА ЄДИНИЙ ПЛАН
ПЕДАГОГІЧНА РАДА
МЕТОДИЧНА РАДА
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
АТЕСТАЦІЯ ТА КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ШКОЛА МОЛОДОГО ВИКЛАДАЧА / МАЙСТРА
МЕТОДИЧНІ КОМІСІЇ
ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ
ПОЛОЖЕННЯ
Контакти
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used.
More details…