ДНЗ "ЗАПОРІЗЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ"

"МОТОРБУДІВНИК"

відділення

(раніше ДНЗ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ»)

МЕТОДИЧНА РОБОТА В ЛІЦЕЇ 

Педагогічний колектив ДНЗ «Запорізький правобережний професійний ліцей» працює над єдиною науково-методичною проблемою: «Формування професійних компетентностей здобувачів освіти шляхом упровадження новітніх технологій в ДНЗ «Запорізький правобережний професійний ліцей»»

Головним завданням методичної роботи в ліцеї є задоволення потреб викладачів, майстрів виробничого навчання в оволодінні передовими технологіями навчання і виховання.

 

Форми методичної роботи, що проводяться в ліцеї:

  • індивідуальні консультації для педагогічних працівників з різних питань організації освітнього процесу;
  • засідання методичних комісій, шкіл передового педагогічного досвіду, школи молодого викладача/майстра в/н;
  • індивідуальна робота з молодими спеціалістами (наставництво);
  • майстер-класи;
  • традиційні педагогічні читання;
  • відкриті уроки;
  • психолого-педагогічні семінари, диспути, круглі столи тощо;
  • організація проходження курсів підвищення кваліфікації та стажування.

 

ОРГАНИ УПРАВЛЯННЯ ЛІЦЕЮ

 

В Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України 
працює творча група з розроблення проектів професійних стандартів з професій:
Педагог професійного навчання,
3340 Майстер виробничого навчання.
Науковці потребують допомоги, пройдіть, будь ласка анкетування до 31 травня:

Анкета трудових функцій за професією педагог професійного навчання розміщена за посиланням:
Анкета трудових функцій за професією майстер виробничого навчання розміщена за посиланням:

НАТИСНІТЬ НА МАЛЮНОК 

"Вітаю, шановні колеги!

 Головам методичних комісій, педагогічним працівникам, викладачам та майстрам виробничого навчання нагадую про роботу над методичною темою ліцею- такою вона презентувалась на початку:

https://zgurametod.blogspot.com/2018/05/2017-2018_15.html

Зараз наш колектив  підводить підсумки II етапу. "

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…